.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهاد دانشگاهي در گلستان راه اندازی میشود

معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار گلستان از راه‌اندازي جهاد دانشگاهي در اين استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي‌اكبر سوخته‌سرايي افزود: براي ايجاد و راه‌‌اندازي جهاد دانشگاهي، پيگيري و رايزني‌هايي انجام شده و هماهنگي‌هايي با روساي دانشگاه‌هاي علوم كشاورزي، منابع طبيعي و دانشگاه جامع گلستان در اين زمينه صورت گرفته است.
سوخته‌سرايي گفت: وجود چنين نهادي باعث گرايش‌ها و باورهاي ديني و ملي قشر دانشگاهي، ‏افزايش انگيزه براي انجام فعاليت‌هاي علمي، فرهنگي نوآورانه و ايجاد بسترسازي مناسب براي خلاقيت ‏و نوآوري دانشگاهيان مي‌شود.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري گلستان افزود: همه بايد همكاري ‏لازم را براي تاسيس و راه‌اندازي اين نهاد به كار گيرند و بدون ترديد، اين امر با همت و تلاش ‏بيشتر مسئولان دانشگاه‌ها محقق مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: استان گلستان از معدود استان‌هايي است كه هنوز جهاد دانشگاهي در آن وجود ندارد.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري گلستان ادامه داد: راه‌اندازي دانشگاه جامع گلستان و دانشگاه علمي ـ كاربردي و نظارت بر آموزشگاه‌هاي بخش خصوصي و پيگيري و راه‌اندازي دفتر نخبگان بخشي از ماموريت‌هايي بود كه از سوي استاندار به اين معاونت سپرده شده است.
وي با اشاره به بخشي از وظايف معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني افزود: برنامه‌ريزي مالي يكي از اين وظايف است كه عمدتا خدمات آن در داخل مجموعه استانداري، فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها و دهياري‌ها و پشتيباني كننده از اين مجموعه‌ها به لحاظ نيروي انسانيي و امكانات است.
سوخته‌سرايي اظهار داشت: اين معاونت سه اداره كل آموزش و پژوهش، دفتر منابع انساني و تحول اداري و همچنين دفتر فناوري اطلاعات است كه هم استانداري در وزارت كشور و هم تمام دستگاه‌ها را هدايت كرده و بر اقدامات اين دستگاه‌ها نظارت انجام مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.